avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

Ustawka pod Zamkiem.

Wtorek, 3 lipca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 3

Ustawka na forum Ghostbikers przy zamku o 17,00. Chwilę czekamy na Edytkę i rura żeby zdążyć przed deszczem. Po dojeździe na P3 decyzja - objazd pomimo grzmotów i silnego wiatru.

W ostatniej chwili chowamy się w knajpce przy plaży. Po dłuższej chwili ........... Decyzja - śmigamy na Zieloną a następnie przez lasek i wałami do Będzina.

Rozstajemy się na dolnej Syberce a my: Marlena, Karina, Wojtek i Ja ku górze żeby tylko zdążyć przed drugą burzą. I nawet się udało, po ok. 20 min. luneło, że aż strach...... Fajoski taki wypad z deszczem, piorunami i wspaniałą atmosferą....

nekor
| 20:58 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Dz:)) Czekamy na kolejną ustawkę ............
limit
| 20:35 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Podlinkuję foto od Ciebie :-) A w ogóle, to fajnie było razem pośmigać. Do następnej ustawki.
To tygrysy też lubią.
Wojtek74
| 20:21 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Dzięki za wyciągnięcie mnie z domu. Było super :) Teraz rowery będą miały miłą kąpiel :) po masażu błotnym.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acpat