avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

Rogoźnik i nie tylko.

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 4

Dziś telefon od Limita i ustawka pod Dyskobolem. Następnie przejazd pod zamek gdzie już czeka pozostała ekipa. Same znajome twarze. Ruszamy na Rogoźnik trasą którą wybiera Limit. Troszkę asfaltu, troszkę terenu - w sam raz. Po małym odpoczynku nad jeziorkiem powrót przez Rozkówkę i Czeladź do Będzina. Na Syberce się rozstajemy i każdy gna w swoją stronę. PS. Ustawka super, jak na "po pracowe" to i dystans i tempo w sam raz. Pozdrawiam wszystkich uczestników ustawki.

A oto cała ekipa.

Wojtek74
| 18:40 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Było super, też proszę o kolejne :) Prawie wykąpałem się przy omijaniu jednej z kałuż :) Pozdrawiam
Biko | 20:35 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Popieram, proszę o więcej :D
nekor
| 19:47 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Zgadzam się - takie ustawki jak najczęściej !!!!!!!!!!!!!!
limit
| 19:34 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Trzeba to powtarzać jak często się da. Super się razem jeździ. A już w takiej grupie to w ogóle mniodzio.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow