avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

Pogoria IV, Pogoria III (x2) i małe kółeczko.

Środa, 27 czerwca 2012 · dodano: 27.06.2012 | Komentarze 4

Dziś jazda w stylu Damiana(Doms) z wczoraj - czyli samotnie. Najpierw P3 potem P4 i kółeczko do Podbuczyn. Chciałem jechać z prędkością nie mniejszą niż 27 km/h lecz na P3 jest to niemożliwe ze względu na wszech obecnych pieszych ( niestety 80% z nich musi spacerować środkiem dróżki). W drodze powrotnej na Zielonej spotkałem Dominika (Domino), mała pogawędka a potem do Będzina wałami wzdłuż Przemszy. Chwilami - szczególnie na P4 - dość duży wiatr utrudniający jazdę, ale za to dość ciepło. Ogólnie warunki do jazdy na 4+.

Wojtek74
| 19:26 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj No średnia wyszła super zwłaszcza że meta jest pod górkę oraz tłok na Pogorii
gozdi89
| 07:08 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj aha to wszystko wyjaśnia swoją drogą elegancka średnia jak mi się uda na 50 utrzymać ponad 21 to i tak jestem zadowolony
nekor
| 06:13 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj Marcin - już pisałem, że dane podaję zawsze z licznika gdyż endomondo przekłamuje zarówno prędkości max, prędkości AVS i czas jazdy. Jest to związane z niedokładnościami układu GPS w telefonie, po prostu jest za słaby. Endomondo używam tylko jako rejestrator trasy. PS. Jak widać wyruszyłem z Syberki a GPS łapie sygnał dopiero przez Rondem.
gozdi89
| 21:19 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Nekor, która średnia jest właściwa: ta z licznika 24 czy z wykresu 21 :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktaks