avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

Po zmroku i we mgle .....

Środa, 3 października 2012 · dodano: 03.10.2012 | Komentarze 1

Jazda po zmroku to jest to co tygryski lubią najbardziej.... (Cyt. Limit i Tygrysek).
Trasa - Łagisza, Zielona, P3, P4, D.G-Centrum, Syberka.
Skład: Doms i Ja.
Na P4 zero ludziska i jazda spoko, choć zimno daje już po uszach. Mgła dodaje uroku podczas przejażdżki i nie daje rozwinąć większych prędkości.

PS. W centrum D.G. na rondzie (chwilę po pożegnaniu Damiana) jakiś koleś w Audi jadąc od strony dworca PKP, chyba nie zauważył mojego oświetlenia i o mało co by mnie przejechał. Na szczęście w porę zauważyłem, że on coś raczej nie hamuje zbliżając się do ronda. Łapy na klamki, tarcze w ruch, i wielkie zdziwienie gościa jak zobaczył inny pojazd na jezdni. Oj był troszkę zszokowany, ale chwała mu za to, że przeprosił za swoje zachowanie na drodze.