avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

IV edycja Cyklicznej Nocy + mały wypadek.

Wtorek, 4 września 2012 · dodano: 05.09.2012 | Komentarze 5

Bardzo się cieszyłem na wyjazd ze względu na okazję spotkania wielu znajomych Biker-ów. Start z pod zamku w Będzinie na molo P3. Tam szybkie pogaduchy i przejazd P3 i P4. Widok jadących rowerzystów, a raczej tylko ich oświetlenia - bajeczne. Tempo zróżnicowane - jedni gnali jak na złamanie karku a inni dostojnie i powoli. Ale i tak wszyscy dotarli na Zieloną. Tutaj pozdrowienia dla spotkanych uczestników a w szczególności dla: Cariny, Marleny, Moniki, Tomka, Ryśka, Limita, Doms'a, Pawła, Marty, Domino, Biko, Marcina, wszystkich Duszków i ..........nie no za dużo pisania..... (Ogólne pozdro dla wszystkich). W międzyczasie odprowadzam znajomych przez park na P3 i tutaj ups.... Niestety nie zauważyłem malutkiego krawężnika i gleba jak się patrzy. Straty są a jakże. Rower: całe oświetlenie przód i tył + rogi (na szczęście innych strat na razie nie widzę). Ja: uszkodzona prawa noga (drobne rysy + opuchlizna stawu skokowego), stłuczony staw promieniowo-nadgarstkowy ręki lewej, siniak pod łokciem ręka lewa. Niestety eliminuje mnie to do jazdy przez.... myślę najbliższy tydzień. Drugie twarde lądowanie na przełomie tak krótkiego czasu to za wiele. Chyba w końcu zakupię sobie kask, bo to zaczyna być mało śmieszne.

PS. Szczególne podziękowania dla chłopaków z Sosnowca. Pomogli wrócić wałami do Będzina bo bardzo dobrze oświetlali mi drogę. No cóż jazda bez oświetlenia, z jedną sprawną ręką na tzw. czuja.... hm... nie bardzo miałem ochotę jeszcze na koniec wlecieć do Przemszy...

nekor
| 22:00 środa, 5 września 2012 | linkuj Jacek i Wojtek: dz:) :) :)
Wojtek74
| 20:12 środa, 5 września 2012 | linkuj Co za pech :( Szybkiego powrotu do zdrowia i na kółka. Kask obowiązkowo musi być. Pozdrawiam
accjacek
| 18:59 środa, 5 września 2012 | linkuj Kask widzę absolutne minimum jak tak dalej będzie to zbroja rowerowa się przyda a tak na poważnie to szybkiego powrotu do zdrowia
nekor
| 18:40 środa, 5 września 2012 | linkuj Wielkie dzięki Adaś.........
limit
| 18:22 środa, 5 września 2012 | linkuj Jeśli masz w planach dalsze takie ekscesy to kask zdecydowanie ;-)
Fajnie się było zobaczyć. Niech Ci te kontuzje szybko ustąpią. Dobrze, że większych obrażeń nie odniosłeś Ty i rowerek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr