avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

"Setka" w taki upał....

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 2

Dziś zamiast siedzieć jak normalny człowiek w domu to ..... Chyba trzeba być trochę nienormalnym żeby w taki upał kręcić rowerkiem. Ale żona w pracy cały dzień, syn odpoczywa nad morzem to cóż było robić. Start godz. 9,30. Po kolei trasa - Sosnowiec Kazimierz, Pogoria 3, Pogoria 4, Siewierz. Tam zakup napojów i dalej trasą na Tarnowskie Góry. Dłużyło się strasznie. Większy postój dopiero w Świerklańcu. Powrót do domu przez Rogoźnik i Psary. Około 80 km dopadł mnie kryzys z powodu: długich podjazdów, temperatury (godz.14,00) i ogólnego zmęczenia. Już nie jechałem szybko i średnia malała w oczach. Nie przekraczałem 30 km/h. Widok Syberki to największa nagroda w dniu dzisiejszym. Do samego wieczora planuję regenerację sił na jutrzejszą ustawkę.

Sosnowiec - Kazimierz.

limit
| 06:54 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Dystans w taką pogodę konkretny. I średnia też mocna.
gizmo201
| 16:57 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj Że ci się chciało Ja dziś spauzowałem to z powodu upału jak i tego, że mam choinkę z kasety na tyle. Dopiero w poniedziałek jadę to zrobić

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet