avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

2012.06.17

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 2

Na drugi dzień po rajdzie upał jeszcze gorszy, pogoda nie do jazdy rowerkiem. Więc nic nie planuję i tylko przeglądam forum Ghostów. A tam widzę, że kroi się mała ustawka, to dobrze bo podskoczę i podam zdjęcia z rajdu aby Adam się nie nudził i działał na stronce. Spotkanie przy dyskobolu. Pierwszy zjawia się Olek a później Marta i Robert. Daję Lenemu pena ze zdjęciami i chciałem jechać do domu ale oni mają jakiś taki dar przekonywania, żeeeeeeeeeeee....... I tu był błąd. Najpierw do stacji aby uzupełnić āēr i szybka decyzja - lecimy na Rogoźnik. Przez Czeladź, Wojkowice, Bobrowniki. Tempo zabójcze w taki upał. Na prostej nie mogę dogonić Marty a co dopiero mówić o podjazdach...Na szczęście na szczytach górek czeka cała ekipa na mnie i spoks bo by było cienko.

Mały postój na Rogoźniku i gnamy skrótem do Strzyżowic i do Psar. Tam się odbywa wyścig kolarski, ale niestety zawodowcy już jechali a amatorzy dopiero startują za ok. 40 min. Jest propozycja zrobić niespodziankę Adamowi (limit) ale w związku z brakiem czasu pomysł spalił na panewce. Gnamy potem za Martą terenem do lasku grodzieckiego na Będzin i do TSG gdzie się żegnamy z Olkiem. My jeszcze chwilkę uzupełniamy płyny i również ku domowi.
Wypad jak najbardziej udany lecz na takim upale to jak dla mnie troszkę za duże tempo. Pomimo tego fajnie było spędzić znowu część dnia na rowerku i we wspaniałym towarzystwie. Pozdro dla uczestników.