avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

Grodziec - Psary - Góra Siewierska - Rogoźnik - Strzyżowice

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 19.05.2012 | Komentarze 3

W związku z brakiem czasu dziś mały wypad do Rogoźnika. Dużo terenu. Przy jednym zjeździe nagle wyskoczył mi piesek wprost pod koła ..... pełne hamowanie awaryjne (tarcze prawie czerwone), ale udało się zatrzymać dosłownie centymetry przed nim...

Następnie na szczyt w Gorze Siewierskiej.

A potem Rogoźnik i przez Strzyżowice powrót do domu.

nekor
| 06:34 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Adam wiem, że cię nie było więc do drzwi nie pukałem.....
limit
| 22:03 sobota, 19 maja 2012 | linkuj Pewnieś mi znowu pod drzwiami jeździł :-) A te dwa zdjęcia to z miejsc jakoś tak zadziwiająco znajomych :-]
gizmo201
| 21:12 sobota, 19 maja 2012 | linkuj tez bylem w tamtych okolicach dzis, a konkretniej na pyrzowicach

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiek