avatar Ten blog rowerowy prowadzi nekor z miasteczka Będzin. Mam przejechane 5804.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nekor.bikestats.pl
  • Sprzęt KROSS Evado 2.0

Katowicka Masa Krytyczna

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 3

Po godz. 16.00 prędziutko z pracy do domu i rura do Sosnowca pod Dworzec. Tam już czekała cała ekipa. Przez Szopienice do Katowic pod Teatr Śląski. Po krótkiej przerwie, godzinny przejazd ulicami Katowic. (Średnia prędkość spadła radykalnie). Po zakończeniu przejazdu i pożegnaniu kolegów, powrót do domu przez Siemianowice Śląskie i Czeladź wraz z ekipą z Dąbrowy Górniczej. Masakra z nimi pod wzniesienia (słaba jeszcze kondycha po zimie) no ale z zawodowcami to i lepsza kondycja nie pomoże, za to na innych prostych odcinkach super 30-40km/h. Max miałem 53km/h. PS. było troszkę z górki. Oby więcej takich zlotów rowerzystów. Pozdrowienia dla uczestników.